Ferlin

Var inne på en hemsida min far tipsade om där Nils Ferlins dikter publicerats,
där fann jag en av dem;


NÖJEN


Att nöjen är högst relativa jag lärde mej tidigt förstå.
I Nykroppa mente man så:
- Vi har en och annan begravning och tåget, att titta på.



Coolt att han har med lilla Nykroppa :)
men å andra sidan är han ju ifrån stan så..


Näni, nu tar jag mig en paus härifrån.. har andra saker att fokusera på
andra måsten.
Tar inte bort bloggen, så titta in här ibland för helt plötsligt är jag blogg sugen igen :)
ha de så bra tills dess! kramar HannaEllenor



Kommentarer
Postat av: Maja

Taaack!!<3<3 jag kommer sakna dina inlägg! emn jag förstår dig.

2008-09-04 @ 17:53:25
URL: http://lifebymaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback