en trött en

Wiiie, tolahoppsansa på er :)

Dagen har vart en vardag då allt är som en vanlig dag
fast jag fick jobba över, nu är jag övertrött och då är jag väldigt
sprallig säger Magnus, jag tänker mig att jag är väldans irriterande också
med alla mina konstiga läten jag för,

Nu har vi vart ute på vår dagliga promenad
och ska snart kränga mängder med pommes & hamburgare,
jag ska ta mig ett härligt bad, dum som jag var fick jag klåda på ryggen
och ställde mig att klia mig mot ett träd ..
När vi handlade sa magnus "du har kåda på ryggen" hihi

Igår såg vi Wallie (åååh Eeeva) , helt ok.. men slår självklart inte
alla mina disney favvisar sedan barndomen.
Usch tråkigt inlägg men jag pallar inte så mycket mer..
lite smådeppigt att semestern är över och att vardagen är här,
nä inte storstan nästa gång då blir de som jag vela från början
en stuga mitt i ingenstans, det är så det ska va!
(Inget negativt för stockholm men all stress är nog inte bra för kropp och själ...)

Mega kram ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback