En lyckad dag

"Kopparbergsmarken vid Mickelmäss är årets höjdpunkt vad gäller antalet besökare i kommunen. Samhällets genomfartsgata och alla angränsande områden omvandlas till marknadsplats och omkring 100 000 besökare vimlar under två dagar mellan stånden och knallarna"

Där var jag med syster Heidi och Helena idag,
Hittade en flisjacka till mig själv för endast 150 kr (jag snor alltid Magnus jacka annars...)
och lite brända mandlar..
Magnus skulle åkt med men tog för lång tid på sig att vi tillslut drog utan honom
men de var lite skönt att bara vara vi tre brudar istället :) hehe
Gick omkring och helt plötsligt hade man tappat bort de andra,
och ingen mobil har man längre, så ja strosade runt där ett tag själv
till jag tillslut kände för en latte.. men de hade dom tydligen inte
så såg ja en pub där jag slog mig ner med en KOPPARBERG cider x-strong
vilket räckte gott för mig som inte dricker så ofta att bli riktigt snurrig i huvudet.
Sen kom sis så drog vi hem..
Mycket girltalk blev det iallafall :)



Drog till kinan med Magnus och satte igång en film som var skeet bra,
"Spiderwick" , handlar om en bok och massa troll.
Ja.. nu ska vi lägga oss.. huvudvärken har inte försvunnit =/
Och explorer krånglar så jag vet inte vad,
Kan varken infoga HTML koder eller länka folk..
wierd.
Skulle lägga in bilderna ikväll som är försenat, men...
telefonen är tydligen sönder i uttaget , funkar knappt att ladda
och värre verkar det vara att koppla in i datorn.
Ska fråga magnus om ja får låna blåtanden!



Vad hôlls ni med ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback