Design , oh design

Nu har jag mickat med Marielle
hela kvällen, och fixat hennes blogg

Före;


Efter;




Oooh de var en del arbete, men vad tycker ni om resultatet?
Fan, har inte garvat på såhär länge sen.. jaa..
Läs hennes blogg, för man får sig alltid ett gott skratt !
Titta bara på hennes senaste inlägg med YOUTUBE klippet
vår konversation lät ungefär såhär;

Marielle - Hjälp mig ladda upp den!
Jag - Men hon är ju dööö juh!
Marielle - SÅ KAN DU INTE SKRIVA!
Hanna - HAHAHAHAHAHAHAHA
Marielle - MEN HANNA...
Hanna - Skrattar så tårarna sprutar...


Ajjj jag har ont i min hals, er ikke nokk, nokk?



nu ska jag äta middag, klockan 23.45 , right! Nittinitt



Kommentarer
Postat av: Marielle

Taaack så jätte mycket Hanna Panna =)

2008-09-16 @ 10:57:46
URL: http://mellansplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback