Au pair!

Hej bejbs! Kunde självklart inte hålla mig ifrån att berätta ;P De är såhär.. Jag har länge tänkt på au pair.. Och nu fasen slog jag slag i saken, Det började med att jag frågada Magnus "Vad skulle du säga om jag stack utomlands ett år?" Hans svar "De skulle väl vara okej" "Jasså, ärligt? Men Primus då tar du hand om honom då? och våran lägenhet då?" Hans svar: "Ja," och sen disskuterade vi, och det borde inte vara så svårt då han fortfarande har kvar sitt i nykroppa.. och hemtelefon hade han ju å sånt innan vi flyttade ihop så några onödiga kostnader bör det inte bli. Och min lägenhet har jag redan folk som är intresserade av :) Sen har vi jobbet.. ja jobbet. De är där som skon klämmer för mig, Men jag gör detta för min skull för jag alltid vart intresserad av att åka o bo å arbeta i ett annat land, Och jag är inte fastanställd utan timanställd. Usch beslutsångest.. men jag vill verkligen åka till spanien.. just de, ska kanske nämna att det är på mallorca, en bit från stranden och att dom har städerska, och att arbetstiden är dagligen 9-14.. Nä gaash, :D Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Maja

Din design e ju skit najjs! har du hjort den själv?

2008-09-05 @ 23:16:10
URL: http://lifebymaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback