Arn

Ojoj, en av sakerna vi hann göra i Storstan var såklart att gå på nye Arn,
och den var över förväntningarna :)
Dock tyckte jag personligen inte om slutet..

Medeltid & historia är jag (somsagt) mycket intresserad av,
kanske därför jag har stor dragning till denna filmen.

En favorit (ja.. alla är ju favoriter men man får hålla sig till en nu..eller Gustav är ju en as cool skådis tycker jag
också
) är Joakim Nätterqvist som spelar huvudrollen..

Han får en verkligen att rysa i filmen, för han vet vad han pysslar med.

Dock är det nog ändå så att jag tycker ettan var bättre (ovanligt!) nä, men jag tycker inte om krig
därav är det så,
men det var ju inte endast krig ;P


och en sista sak.. innan jag lägger mig,
Visste ni om att Joakim sjunger?
jag hade iallafall ingen aning.. kanske lite efter eller vad?


Mmm.. se den på bio, det är värt pengarna!
nattiiiey :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback