Andra avenyn :)

Om tjugo minuter börjar One Tree Hill.. iofs har jag sett alla avsnitt
men dom är värda att se tusen gånger om :)

Och sen klockan tjugo noll noll
är det dax igen =)
Åh vad sköjj de ska bli !
fast kanske inte, med tanke på hur det slutade.

Jaha.. annars är det lugnt här hemma, lite tvätt-tid..
dötrist men vad gör man..

kom på att de är löning snart för sjuttsingen..
sjukt lite jag jobbat denna månaden,
har ju haft en vecka (fast de är betald) semester....
sen 3 dagar sjuk .. fast det är ju sjukersättning.
ujuj.

Sitter och funderar, vi ska ju inreda lite nere i källaren
de är inte speciellt snyggt i nuläget.. Magnus har målat
lite.. Men med vår ekonomi så kommer man heller inte långt
och om flytten till spanien blir av ja då blir det bara till att spara..
Då kom ja ju på lite småsaker man kan göra själv
med hjälp av lite inspiration tex. från denna sidan
snyggare förvaring m.m

Ja dessa pengar hit och pengar dit.
måste allt handla om pengar?


Foten är svullen som fasen idag, tar mig haltande fram
men funderar på hur jag ska springa omkring på jobbet i morgon.
jaja fler sjukdagar vägrar jag ta ut.. jag vill ju jobba.
Man går in i varandra i vår lilla lägenhet :)
tjolahoppsansa!

Kommentarer
Postat av: maja

Fan va jag storgrät på arn! Alla människor blev nog chockade när jag tjöt som en barnunge!

Speciellt när hästen blev dödad :`(

2008-09-21 @ 21:39:54
URL: http://lifebymaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback