Vinterblogg?

Vet ni, att jag slet mig inte lätt härifrån
hamnade mitt i en debatt från gårdagen .. ni vet detdär med Ekdahl på fyran.
Hahaha jag skrattar lika mycket varje gång jag hör Katrins språkval i svensk tv..
Grejen är den, som folket hemma i sofforna inte förstår..
men har man följt hennes blogg vet man att det inte finns några gränser,
och man lär sig även förstå hennes tankesätt och humor.
Därför skrattar jag bara åt folk som försöker rätta henne, hon skulle inte vara
en sån omtalad människa om hon skulle stå och ljuga ihop sina åsikter.
Tv4 var nog väldigt medvetna om detta när dom frågade henne om hon ville leda det
med den tråkige Jihde, (sorry men han går inte hem hos mig..)

Jaja
, därav har vi anledningen till att jag fortsatte surfa runt
nu vet jag inte riktigt vad som hänt,
Under sommaren har jag väldigt svårt för att skriva dikter..
men sen när mörkret kommer kommer alla ord som rinnande,
jag hinner inte ens skriva ned dem innan ja typ tappat dem.
Och därav rubriken;
Kanske skulle jag sluta blogga på sommaren?
för denna bloggen skapades i grunden för mina dikter, sen har "jag & livet" blivit en stor del
av den när huvudet tar ett paus.. vad tycker ni? eller ni vill kanske fortsätta som det är? dikter ibland..
Hämtat hem massa ljudböcker nu, lär behövas då tempot med promenaderna ska ökas och förlängas
för hälsans skull :D

Nattinatt säger jag nu, en gång för alla.


Kommentarer
Postat av: MH

Nu är jag tillbaka i bloggvärlden igen ;) kram

2008-10-17 @ 00:28:31
URL: http://www.metrobloggen.se/mh
Postat av: Erika

Gumman, det är klart att du inte skall slutta Blogga!! Jag följer ju bloggen dagligen! Kramar Erika

2008-10-17 @ 07:57:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback