Vet ni,

att nu.. har jag någonting som jag aldrig haft.
Jag har en utbildning!
haha! Okeej inte världsbästa men jag har något - Jag är en barista!
(eller grund-barista man kanske ska kalla mig)
jag kan även krypa längre in i rollen och börja tävla med kaffe m.m
dock känner jag mig inte riktiiigt redo för något sådant än!
(hade praktist prov på att göra en perfekt latte... inför de andra)
Jo men de gick ju faktist riktigt bra, kunde gått bättre om ja inte skakade så mycket.
Prestations-ångest attack, det får jag alltid när jag står inför en mäng människor och gör något,
det konstiga är att när jag tex. står i kassan inför alla lunch-gäster är den känslan helt bortflugen..wierd.
Men jag tyckte de verkligen var riktigt kul! Övning ger färdighet!
Nu vet ja även mer om kaffebönan, hur man gör perfekt espresso och en hel del till
så tack till åren jag har bakom mig inom café,

NU är jag helt slut.. mycket information på en dag,
har även tagit ledigt i veckan då ja ska till karlstad igen och
kolla på lägenheter.. och lägga upp mina studier!
Well, jag har funnit något som jag verkligen trivs med!
godnatt små kamrater och tack för idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback