Vår lilla hemlis..

Nja.. snarare något jag inte nämt här på bloggen
är att jag och min kusin Marielle skapade en gemensam
blogg för inte så längesen, hon ville ha lite push med skrivningen
och jag föreställde mig något liknande som "blogg-kommentatorerna"
hm, fast "galnastekusinerna" isället, därav nämnde jag inte det här ..
Jag tänkte lixom en opersonlig blogg om allt å allo
(då vi båda har vars egna bloggar som de kan handla om allt möjligt personligt i)
Men designen blev jag redigt nöjd med;



hehe, dock förstördes tapeten när ja la in den sådär =/
 
resultatet då?
Nja.. Jag känner redan att min egen blogg ligger efter, inte konstigt att den andre slafar efter.
Mellan visade inte heller så stort intresse efter en tid.. så idag begravdes den :p

well, det var iallafall kul att fixa designen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback