Väcker mycke ,



Minns en tidig morgon, jag var väl en 16 år och på en buss,
där satt jag och hade lagt in lite blandat på mp3n,
Stirrade ut igenom rutan, allt var skit.. det var ju det då man var tonåring.
Att vara tonåring , ja man lixom söker.. typ 
SE MIG, HÖR MIG, JAG ÄR HÄR, JAG FINNS..
kanske därför man hade utbrott på alltåalla
nä jag vet inte. känslan va lixom alltid där.
Meningen med livet kanske?
Idag vet jag vad den är.

Så fick man den känslan av att lyssna på denna låten.. alla minnen.
Därför delar jag med mig av denna.. den betydde väldigt mycket för mig då.






Kommentarer
Postat av: Heidi

Hej hej!

Hur e läget sis?

Vad blir det nu då? Kommer ni flytta? Vilken lägenhet? Hur ser tidsplaneringen ut? Vad ska du plugga? Såg Myggan här på jobbet? Ska han jobba här fastän ni bor i Karlstad? Jag tittar upp med pengar någon dag för det jag är skyldig. Kramiz

2008-10-19 @ 10:37:00
URL: http://livetenligtheidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback