Usch

Livet blir trist när man har ont,
trist när man inte finner tid
trist när man bara vill försvinna
Idag har jag gnällt och gråtit..
För många tankar som surrar omkring långt där inne
oro och känslor som legat länge som rivs upp bit för bit
Vill nog egentligen bara hem, hem till det som en gång kändes som mitt hem
idag vet jag inte riktigt vad som är hemma längre.
Mesta dels är jag väldigt förvirrad över att jag är så deppig
och det finns många anledningar till det.
äh nu ska jag lägga mig, sova, gå upp och
sminka på ett leende och vakna till verkligheten.
Det är så det funkar.


Kommentarer
Postat av: Heidi

Hej hej! Är det bättre i ryggen!? I natt åker jag till Ullared. Behöver du nåt? Kram

2008-10-13 @ 10:12:01
URL: http://livetenligtheidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback