Trötter,

Usch kan inte hålla ögonen öppna, tur man börjar få sig en liten rutin ..
Iofs skulle jag legat i sängen för en timme sen.. om man nu ska följa sina mål!
Men satte på ugnen för att göra revbenspjäll & klyftpotatis.. och fasen foliet tog slut.
Så ja ringer farmor för en snabb fråga .. slutar med att vi pratar en timme :)
Haha ja å farmor tjattrar på som bara den, roligt å höra massa storys om hennes barndom
och hur det var förr (har jag nämt att jag är intresserad av historia? heheh)
Iaf, hon berättade att hennes morfar något sånt, vart stenhuggare :D hur komiskt är inte det när ja nyss läste "Stenhuggaren".. idag blev jag färdig med "Olycksfågeln" jädrar vad hon får till de bra, men sjukt!
Joo.. fasen ugnen stod ju på hehe, en timme i onödan.
Well, lösningen blev en plåt med spjället underst & en plåt ovanpå me potäterna.. de gick det med.
Nu kurrar magen och vi ska äta middag - 00.13 på natten!
Ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback