skolan

Japp, har nu pratat med skolan och det kommer bli ungefär 2 års studerande för mig,
typ som gymnasie fast upplagt inviduellare.
Och lägenheten blev det inget av denna heller, då är det bara att leta vidare.
Lyssnade precis klart på Stenhuggaren och är äcklad på ett vis, hur man kan ha sådan avsky inom sig...
men den var riktigt bra! förutom det hastiga slutet.

Idag drömmer jag mig bort till skärgårn, en blandning av när vi var ute med båten & fiska o på uddarna och lekte loss och badade blandat med minnerna från Saltkråkan när dom var ute vid fiskeboarna på det gamla skeppet och lekte sjörövar lekar.. en sån dag hade vart riktigt skön :)
Sen avslutas den med en öppen brasa &
 
istället är vädret typiskt höst-sverige-storm-regn
om man ändå vart född miljonär och dragit ut ett år och levt loppan
träffat olika kulturer och sluppit oroa sig för något som liknar räkningar.
Ja, man blir depprimerad på alla dess räkningar, därför klagar jag.

men en solstråle i mitt liv är denne grabben,

som fick diska Ben&Jerry.. mest för denna roliga synes skull,
på något konstigt vänster börjar jag tänka på ännu en Astrid Lindgren, nämligen Emil & sopp-skålen..
thihi...(Och det var ytterst lite glass kvar så chokladen lär inte skadat hans hälsa!)

Ja, den glassen är verkligen något jag  ^^ varmt - rekomenderar,
jag är absolut inget fan av glass - sandwich, mjuglass & kulglass är inprincip det ja äter.
men mmm .. högsta betyg!

Nu ska jag se ett avsnitt av ALIAS :)
Har ni haft en bra start på veckan?

Kommentarer
Postat av: Helena .K.

Jo allt bra med mej,pluggar marknadsföring.Va synd med lägenheten.Men jag hoppas att det löser sig.När börjar du skolan? Kram Helena

2008-10-20 @ 21:48:41
Postat av: HannaEllenor

Helena; Oj! vad innebär det? :P låter ekonomiskt!

Det kör igång i Januari om jag kommer in.. lite komplicerat då man måste vara skriven på kommunen för att få gå i skolan där, men hoppas på att vi hittar en lägenhet tills dess ! Kramis!

2008-10-20 @ 23:19:47
URL: http://hannaellenor.blogg.se/
Postat av: MH

Den måste jag pröva ngn gång alltså ;)

2008-10-21 @ 00:13:51
URL: http://www.metrobloggen.se/mh
Postat av: Louise

Jo jag fick som personlig assistent.. Men eftersom jag har en wiplasch så funkar inte tunga lyft. Så jag "fick" ett jobba som att stå i en butik i degerfors och sälja kläder. Nu är de bara så att hon LOVA mig ett 100% jobb.. Igår kom hon inte till vår avtalade möte och igår kväll sa hon att hon hade ett tim jobb.. >:( så just nu sitter jag i en jävla knipa.. :( Puss

2008-10-22 @ 09:34:36
URL: http://lobbban.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback