Ser ni vad jag ser?


hehe, Magnus har laddat hem en supercool funktion "Google earth"
där man ser hur vädret rör sig exakt (bilderna är tagna ifrån satelliter)
och en massa mer :) och man kan göra så man ser vissa byggnader "resa" sig,
svårt att förklara men supercoolt :D har även upptäckt eniro:s utsikt bilder som är perfekta
nu när vi tittar på husen i karlstad..

Iallafall, där den gråa grejen är befinner sig huset som skulle föreställa Carrie Bradshaws i Sex and the city.. visst hade de vart roligare om man stått utanför .. 238 East 72nd Street är iallafall adressen :)
Visste ni att dom betalade $60,000 bara för att SJP skulle få gå ett enda steg i trappen..
 

Kommentarer
Postat av: Louise

Hon säger inget till sitt försvar.. Alla säger att jag ska ta och ringa till assistent igen.. Men jag vet inte om jag vill tillbaka :S Jag måste prata med ams. Mår skit.. Pallar inte mycket mer nu.. :'( Har du sakt upp dig med? :O Kramar

2008-10-22 @ 11:47:38
URL: http://lobbban.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback