Ont

Jag har gjort något dumt som jag antagligen får lida för resten av livet.
När jag jobbade i hemtjänsten tog jag emot en fallande person så jag själv fick ont i ryggen..
omständigheterna var inte som dom skulle.
Antecknade allt detta men "missade" min egen rapport. Jag hade ju bara lite ont i ryggen.
Det höll i sig i ca 2 veckor och har efter det endast kommit tillbaka när jag verkligen överansträngt mig,
Det är i ungefär vid svanken det värkt på.

Igår kväll skulle jag gå med Primus till affären för att införhandla lite smått och gott,
ja ni vet ju hur det är och man köper med sig massa sånt som man inte alls planerade ..
tänkte att nu satsar jag på en papperspåse då de är lättare när de är mer plats och ja har primus i andra handen.
Och jag skulle ju bara gå ca 7 minuter med den.
Wrong av mig, kände direkt att jag tog på för mycket tyngd men kämpade på hem.
Hela kvällen gick jag omkring och hade ont i ryggen, eller de är ifrån svanken ner i högerbenet till tån ungefär.
Så fort jag lägger tyngd på benet tappar jag balansen.
Och inatt sov jag skitdåligt för varje gång ja vände mig i sömnen vakna jag av smärtan.
Jag hoppas innerligt att detta endast är för dagen för gör det så förbannat ont att jag inte kommer kunna springa omkring på jobbet.  Ska ut på promenad en stund och se hur långt jag orkar och om det hjälper något.
 Tankarna som snurrar i mitt huvud är att jag är 20 år och har hela livet framför mig att arbeta,
och är ju bara i början på arbetslivet, men har redan ont i ryggen.. =/

Kommentarer
Postat av: Heidi

Hej sis!

Hoppas det känns bättre i ryggen!



Kram

2008-10-12 @ 19:24:12
URL: http://livetenligtheidi.blogg.se/
Postat av: emelie

svar: det var rätt svar! självklart är det Angelina :)

2008-10-12 @ 22:09:58
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback