Någon jag saknar



Är min käre farfar!
Som försvann allderles för tidigt,
ofta kommer jag på mig själv sitta och fantisera hur hans röst lät
och se honom framför mig.. spenderade mycket tid hos farmor& farfar i Ytterby
under uppväxten och har bara fina minnen därifrån :)
Minns att vi alltid skulle sova mellan dem om nätterna och alla härliga julaftnar..
Ja, min farfar kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta!


1. Du för omkring ett år sedan
2. En dag du minns
3. En bild som väcker känslor
4. Någon du litar på till 100 %
5. Någon du saknar
6. Någon du älskar
7. Någon som betyder mycket
8. Någon du vill träffa
9. Någon du tycker är söt
10. Något som får dig att gråta
11. Dig själv nyligen
12. Dig själv för längesen
13. Dig själv som lyckligast
14. Den du alltid har roligt med






Nu kom Magnus klampande innanför dörren (!)
hm, ja som trodde han skulle stanna i nykroppa över natta
så ja planerade massa mina-serier-race-kväll :p
Hade riktigt trevligt med Majsen, käka kyckling & potatis-sallad
sen blev de Pannacotta med hallon till dessert,
och sen sjung vi.. jädrar vilken talang hon har!
Ska nog ta o ladda upp ett av de alla klipp vi spelade in,
eller va säger du sis? ;P

Nattis!

Kommentarer
Postat av: Maja

Gärna :)

Eller.. bara du inte tar någon när jag sjunger fallskt!!

2008-10-30 @ 16:42:15
URL: http://lifebymaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback