Någe kul,

Jag ska ladda upp en bild för varje mening.
sen om jag tar det dags-vis eller flera ggr om dagen märks :)
Fann denna på bdb ;P


1. Du för omkring ett år sedan
2. En dag du minns
3. En bild som väcker känslor
4. Någon du litar på till 100 %
5. Någon du saknar
6. Någon du älskar
7. Någon som betyder mycket
8. Någon du vill träffa
9. Någon du tycker är söt
10. Något som får dig att gråta
11. Dig själv nyligen
12. Dig själv för längesen
13. Dig själv som lyckligast
14. Den du alltid har roligt med









Kommentarer
Postat av: MH

Jag tycker det är underbart att jag genom bilden lyckas förmedla exakt den känslan jag hade när jag tog bilden! Det är vad jag kallar bildjournalistik! Tackar :)

2008-10-25 @ 14:26:05
URL: http://www.metrobloggen.se/mh

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback