morsning ,

Allt väl med er?

Annars finns de inte så mycket mer som händer, lyssnar på talbok & städar
önskar jag kunde lära mig photoshop då ja älskar att redigera bilder
men att jag tycker det är allt för avancerat för att engagera mig HAHA :p bra resonemang va?
usch, blogg krånglar väldans massa idag,

Man kan säga att Läckbergs böcker innehåller mycket information
tex har jag lärt mig vad Aspergers syndrom är precis, och hur man kännetecknar vissa saker som har med döden att göra, man känner sig väldigt delaktig i allting :) och spänd för situationen.. de lyckas hon bra med!
Well städa var det...


Kommentarer
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

åh vad tråkigt! bara att leta vidare, jag fick många avslag innan jag hittade min familj

2008-10-19 @ 21:40:58
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback