Morgon besök

Hanna tittar på klockan.. fan tio minuter försent.
Upp vart det och starta igång Predikanten (kan verkligen inte sluta lyssna, man blir som förtrollad!)
går upp och lägger maken (wow läs: Engelskt) så plingar det på dörren för sjuttsingen mitt på mogonen (10!!!)
hihi, närå de va lillasyster som kom på besök =)

Nu sitter vi och diskuterar hennes val av gymnasie..
på tal om det,
just nu satsar jag på att få min gymnasiekompitens fixad
(man vill ju ta studenten ;P) så de blir en del pluggande
då man tydligen skulle ha 2500 poäng och ja har endast
samlat på mig 650..
Sen längst vägen om jag verkligen finner något jag är intresserad
av att utbilda mig till så självklart satasar jag på det,
men... de är jätte svårt än idag å veta vad jag skall göra,
jag vill ju jobba med kaffe.. och en baristakurs går jag nu på måndag :)
får väl se vad det blir.

Nej, nu ska ja stoppa in plopparna i öronen och cykla neråt arbetet.
ha en fin dag!


Kommentarer
Postat av: Helena .K.

Va bra att du tar tag i din gymnasiekomp.alltid bra att ha,även om man vill läsa senare! Jag läser nu,33 år o två barn,funkar det mè.Lycka till med allt,vet att du fixar det! Kram,kram

2008-10-08 @ 16:52:26
Postat av: Hanna svarar;

Helena; Tack, ja nu sjuttsingen ska jag ge gärnet..

2008-10-08 @ 17:11:29
URL: http://hannaellenor.blogg.se/
Postat av: Heidi

Hej igen!

Predikanten är superbra!!! Jag har filmen sen... Den och Isprinsessan har jag på film. Kram

2008-10-09 @ 15:29:24
URL: http://livetenligtheidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback