Mixfix..

ingen avancerad då de är en lugn dag
men man vill väl ändå se lite stilig ut :)


Som de snackats mycket om har ju Gina öppnat webshop - finally!
synd bara att dom inte hade dendär kjolen där heller.. som jag letat efter i evigheters evighet.
Men fann dock dessa mysiga jeansen och shortan där :)
Men ett par klick-klack hade vart för kallt och för oppassande i detta vädret
så ett par klassiska men låga converse tyckte jag passa perfekt!
En simpel men stilren outfit tycker jag, inte massa plingplong
då blir det bara för mycket.


Nu har jag precis beställt hem ett nytt bankomatkort med kort..
supeer coolt då de verkligen blir mycket mer personligt..
Primus & Magnus fick pryda det!

Det där med bloggkoll är ju super mycket lättare när man väl engagerat sig..
jag behöver inte klicka mig in på alla mina bloggisar utan endast se där om någon uppdaterat :)
(med tanke på hur många bloggar jag läser & som det tar tid)
Prima.. ja de är det rätta ordet.




Kommentarer
Postat av: Heidi

Jag skaffade bloggkoll för ett tag sen och tycker oxå det är superduper! Innan kunde jag sitta en timme och kolla runt på allas bloggar men nu gör ju kollen det åt mig! =) Puss

2008-10-26 @ 19:07:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback