Min vän :)


Någon jag litar på till 100% , är självklart Dennis!
En sann vän.. trist att vi ses så sällan nu när jag bor här uppe
men när vi ses då e de partaj för hela slanten.. syns nog bara på detta fotot.. lite smådragna
på min födelsedag :)
 
Ni ser ju hur nyktert de var ...


1. Du för omkring ett år sedan
2. En dag du minns
3. En bild som väcker känslor

4. Någon du litar på till 100 %
5. Någon du saknar
6. Någon du älskar
7. Någon som betyder mycket
8. Någon du vill träffa
9. Någon du tycker är söt
10. Något som får dig att gråta
11. Dig själv nyligen
12. Dig själv för längesen
13. Dig själv som lyckligast
14. Den du alltid har roligt med

(skulle även skriva Magnus men
ta en titt ner på listan så förstår ni :)










Hm
kan jag verkligen lita på henne?
hahah ;P

Kommentarer
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

ingen aning, har inte pratat med michele så mkt om italiensk jul. får ta och göra det =)

2008-10-28 @ 19:08:42
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Denise

awe.. litar på dej till 100% oxå lilla hannis:)) vill träffas oftare, hoppas du kommer till skåne snart igen!

2008-10-29 @ 11:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback