Min syster & moster med på Andra avenyn!


Haha,
skrev ju innan att jag skulle se Andra Avenyn - done,
blev lite fundersam på avsnitt 121 då ja kände igen några av Ulla & Rasmus
tidigare fosterbarn.. Jag vet ju att syrran medverkat som statist men inget om bilderna.
Mammas bästa kompis jobbar med att fixa iordning scener så de ser ut som ett hem i olika filmprojekt,
min gamla cykel har jag för mig va med i en film för några år sedan.
Men iaf, så visste jag att hon jobbar med Andra avenyn just nu..
och mamma berätta att hennes kompis lånat lite bilder av oss,
bla även min men fotot var för stort =/ Men iaf, så Maja & moster Anki är med :)
Klicka här och spola fram till minut 19 tror jag, där kommer Ulla in å gråter lite
och tittar på sina foster barn.. raden näst längst ner i blå t-shirt & blont hår e syrran
& raden längst ner från höger andra tror jag är moster!
Coolt :p

Nu ska ja sova! Nattinatt

Kommentarer
Postat av: Jenny

hehe klart att jag minns :D Men jag kan inte komma på vad dom hette!!



Jag visste att Maja var med men jag har inte sett Anki :)

2008-10-27 @ 21:33:03
URL: http://yeahnysliv.blogg.se/
Postat av: Svägerskan

cooolt, jag är ju värsta AA-slaven =)

2008-10-28 @ 16:23:47
URL: http://nogg.se/sockerbullen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback