Lööve is in the air,

1. Du för omkring ett år sedan
2. En dag du minns
3. En bild som väcker känslor
4. Någon du litar på till 100 %
5. Någon du saknar
6. Någon du älskar
7. Någon som betyder mycket
8. Någon du vill träffa
9. Någon du tycker är söt
10. Något som får dig att gråta
11. Dig själv nyligen
12. Dig själv för längesen
13. Dig själv som lyckligast
14. Den du alltid har roligt med


hihi, sexig pose :D



Här har ni någon som är min store idol!
Sänk ljudet lite då hon tar höga toner som inte blev så bra kombinerat
med datorhögtalare ;P



Visst äger hon!

Kommentarer
Postat av: Heidi

Kan jag lägga in det klippet på min blogg på nåt sätt?

Jag gjorde det där quizet du hade gjort och det var lite lurigt! Två frågor till hade jag fått rätt på om jag inte hade haft så jävla bråttom ju!!! hihi... Kramiz

2008-10-30 @ 20:56:03
URL: http://livetenligtheidi.blogg.se/
Postat av: Helena .K.

Javisst är hon grymt duktig! kram,kram

2008-10-30 @ 22:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback