Kär!!

Ojoj..
Jag kollar väldigt mycket på blogg.se ;s första sida där det finns lite smått & gott
om bloggvärlden , tycker de är supernajs med de nya systemet där.
Iallafall så råååkade jag klicka på en tjejs blogg och fann dessa skor hon nyligen köpt;
 
Jag var ju helt såld på många av Carrie Bradshaws outfit i Sex and the city - filmen
och tittar man på denna bilden ser man likheten;


Och vet ni vad det BRAIGA är?
dom är superbilliga, enligt min utträkning 151 SEK ..
Ingen skatt fast, jag vet inte vad frakten kommer ligga på..
Iaf, dessa köper jag direkt om det inte blir för dyrt med frakten!
Course IM in lööööv <3




För att undvika höst-vinter-deppet
har jag städat hela lägenheten... och lagat middag till en karl som
jag sa bestämt i telefonen till "var här 20 noll noll, för maten är på alá minute :P"
alltså de är pizza som blir helt fu*kad med osten om man inte äter den direkt.. tycker jag.
Ja.. klockan är 20.20 ingen magnus här..

Menmen, mysigt har vi de här hemma nu .. men ont i fötterna har jag
efter allt spring på jobbet å städ här hemma.
Nu blir de ett äldre avsnitt av OTH ,
Ha de gött!


Kommentarer
Postat av: mandan

Supersnygga skor:)



Att få lite extra pengar i fickan sitter väl aldrig fel, bara genom att enkelt bli medlem här kan du få gratis pengar. Klicka här och bli medlem du med:

http://pengargratis.se/?r=2041



2008-10-01 @ 21:23:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback