Jag älskar dig!

Jag kom precis innanför dörren, lite småseg efter dagens spring på lunchen.
Och Magnus skulle jobba kväll idag igen så jag fick vara hemma själv igen..suck =p
Sätter mig i lungan ro och finner en papperslapp framför mig:

Vill bara med en liten dikt berätta för dig vad du betyder för mig..
Du kom som en ängel från himlen till mig
Dina ögon så vackert lyser.
Jag ser en själ så fin så jag ryser
Du är som havet en varm sommarnatt
Du är min egen lilla skatt
Du skänker mig kärlek, tro, hopp & skratt
både dag och natt.
Jag kommer föralltid vilja ge all min kärlek till dig.
Ditt hjärta är så varmt och underbart.
Jag i dina armar vill stanna
Du är allt jag någonsin kan önska och vilja ha.
Hos dig vill jag föralltid stanna kvar!
Jag älskar dig Hanna...

och ett stoort hjärta under =D

Ja, de är precis vad man behöver.. de har väl vart lite kvavt sista med hela faderullan
men med tårar i mina ögon och ett leende som känns långt in
vet han hur man gör mig lycklig :)

Kommentarer
Postat av: Maja

Oh va gullit det va! :`)

2008-10-23 @ 18:04:02
URL: http://lifebymaja.blogg.se/
Postat av: Helena .K.

Oj vilken talang han har! Otroligt romantisk.Det är du värd!!! Må så gott! Kram

2008-10-25 @ 06:08:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback