Idol ?!

Igår såg jag Idol.. den som nådde mitt hjärta rakt igenom och som jag tror på är Anna,
Klicka här för att se hennes uppträdande.
Hon har verkligen det där lilla extra, men hon måste släppa loss helt.. då blir hon vinnaren.
Resten tyckte jag var skit, tillochmed Katrin.
Då är det kris.

Well, Idag ska vi ha mysdag med tacos :)
Men, gud vad skönt det ska bli att flytta till en storstad
och ha lite fler alternativ!
Well.. nu är det bestämt iallafall..
fick svar från familjen i spanien, dom jag hade stor chans hos..
typ "Vår nuvarande au pair har bestämt sig för att stanna ett halvår till,
du kommer säkert hitta en fin familj ändå"
=/
Jaja, det var en chansning.. i nuläget struntar jag i att fortsätta söka
för ja kommer ju faktist ändå iväg från filipstad :P




Ha en skön lördag!
själv ska ja hålla mig borta ifrån
datorn annars vet ni hur det
slutar när jag är ledig ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback