Hunden

Är människans bäste vän, stämmer bättre än det låter.
Kommer precis ifrån en härlig promenad,
Förresten, ett superbra tips,
tyckte det var jobbigt att vara ute och gå låångt med Primus då han har en tendens att
vilja dra lite. Men så köpte jag ett magkoppel som underlättar suveränt :)
Satt och tittade runt lite på internet ang. hundpromenader,
har alltid vart sugen på att träffa ett gäng wheatens och umgås :)
Primus umgås ju mest bara med oss så de hade ju vart toppen..
Så kanske, om Magnus fixar bilen någongång.. så ska vi till Hundpromenaden  i örebro 1 november tror jag det var.
Såg även på SWTK Väst där min mamma sitter med i orinisations-grejset ;p
och då hitta ja några bilder från när hon höll i en promenad i Edet,


Min moder & Fritte är tredje ifrån höger..


Och här promenerar dom..


hihi mamma lyser omkring sig, med sina lila foppa ;)



Nu ska det snart avslöjas att Agnes är med barn,
boken är så bra... perfekt när man promenerar.
fast nu ska ja ägna älsklingarna en stund ;P
puss&kram

Jag vet matte, jag är bäst!




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback