Händer ännu mer!

Jippi, en tjej har tydligen ringt hit och vill ha våran lägenhet och uppsägningen slipps om vi vill..
dock tog inte Magnus hennes telefon nr så ..  hoppas hon ringer tillbax!
Sen har jag pratat med Margit och jag slutar siste december.. + att ja jobbat in 3 veckors semester
vilket betyder att ja kan få ut rejäl lön .. eller ta nån vecka ledigt.. just nu lockar nog pengarna mer!
Pratat med min hyresvärd och vi är på samma nivå så om hon vill ha lägenheten får hon den 1 december..
om Magnus fixar ett jobb tills dess vill säga, så vi klarar oss tills studiepengarna ramlar in.
Vi har även hittat en till lägenhet mitt i smeten .. hyran låg på en tusenlapp mer än den i våxnäs och då inte med elen.. så just nu känner jag att den med våxnäs låter vettigast då man kan ha öppen dörr utan att man oroar sig för att Primus drar iväg.. sen självklart att det är en trea och att de lät på henne som hon inte skulle bo kvar hur länge som helst
då tar vi över den helt , de får man ju se i framtiden!
Ja.. allt flyter på helt enkelt.
Nu ska ja se ett avsnitt av Beverly Hills :) 7 avsnittet släpptes idag!
Blir nog inte så mycke bloggande idag, har massa småpill att fixa!
Puss

Kommentarer
Postat av: Gabbi

vilkn sida hittar du dem på?

2008-10-08 @ 19:11:47
URL: http://bellasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback