Gnista

Det är mycket som krånglar.
Eller allt krånglar känns det som..
Hösten har kommit och med den kommer mitt svängiga humör
jag är en sådan människa som ALLTID deppar på mörka tider
Känner mig så tom inom mig, och allt känns jobbigt.
Man skulle kunna förklara det som att jag tappat gnistan..
Tur att jag flyttar till ett ställe där de är bättre sesånger.
Sen har det vart mycket med Magnus.
Känslorna har inte svalnat men allt är ändå inte som det ska,
Förhoppningsvis får han jobb snart och då slipper vi dessa problemen
för jag känner mig överbelastad och tar på mig allderles för mycket ansvar.
Puh, nu har jag pratat ut..
Antar att ni märker det på bloggen också ändå.
Men somsagt, gnistan är borta.. just nu.
Men jag har iallafall bestämt mig för att INTE bli depprimerad,
man har perioder i livet, lätta och svåra, så är det bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback