Fredag..

Tjääänare!
Så var det fredag igen, veckan har iofs gått rätt sakta tillskillnad emot vad den brukar göra,
är även ledig på måndag då jag ska åka till Karlstad o kolla på en lägenhet mitt i centrum
och fixa planeringen av studierna.
Roligt, en tjej har ringt och vill ha vår lägenhet direkt, kanske få flytta ut till Nykroppa
shit, då kan man spara en hel del.
Vi får väl se.. ;P

Ja, annars händer inget.. lite förväntansfull för kvällens Katrin :D
Hoppas de blir fler bravader!

Dagens dikt är helt inspirerad av en av böckerna jag läser,
alltså handlar den inte om mig.


Du kan skrämma mig, men döden skrämmer mig inte

Du kan såra mig, men jag blir aldrig berörd

Du kan älska mig, men jag kommer aldrig förstå varför

Det jag en gång kunnat se, har slocknat för mig

Minnen från en tid som var ligger långt inne

suddigt men finns där.

Den tiden kommer aldrig åter,

Jag var inte dum, jag var kär.

jag släpper dig aldrig nära mig igen.

Mig som du sårat men aldrig nått fram till. 


Hanna Ellenor Johansson
16 Oktober 2008

Kommentarer
Postat av: Helena .K.

Åhh du skriver så bra!! Lycka till i K-stad på måndag! Kram

2008-10-17 @ 17:14:57
Postat av: Hanna svarar;

Taack :D

2008-10-17 @ 21:29:25
URL: http://hannaellenor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback