För mycket ;p

Hellu!
Nu har de hänt lite saker,
En tjej har ringt angående lägenhet, i karlstad, I/på Våxnäs
det blir en gemensam, men läget verkade najs då de var nedre våning med uteplats å staket (tanken på primus).
och billigt!  och inflyttningen lär bli 1/1-09

Nu har jag även kollat upp skolor och de ser ljust ut ska snacka med syo imorgon.
Magnus har antagligen redan fått jobb inom LSS i Karlstad..
sen börjar han ju studera i augusti.
Ska ringa henne imorgon, men vi ska hålla ögonen öppna ändå någon vecka till.

Har ni sett nya 90201? (Beverly Hills som vi svenskar säger..)
Sett två avsnitt och de verkar vara bra!
dock förstår jag nu vad alla skriver om ZIZE ZERO (0000.0) Xxxx-small
för dom ser verkligen ut som anorektiker.. vilka krav som ställs..

ja , nu ska jag sova.. har en massa att fundera på.. men de ser ljust ut!
Åh de är en lättnad att flytta till en större stad då vi har tillgång till så mycket mer än idag!
jippi!

Hm, tänk om Aupair ringer och säger att jag fått de? hur gör jag då... hih ja vi får ta det som det kommer =)
puss

Kommentarer
Postat av: Gabbi

Åhh nya bevvan är bäst sett 5 avsnitt. = )

2008-10-06 @ 22:47:04
URL: http://bellasvensson.blogg.se/
Postat av: Helena .K.

Åh va kul Hanna,flytta till K-stad.Underbar stad,mysiga människor.Mysiga fik och härligt/lagom puls. Lycka till,håller tummarna för att allt löser sig! Kram,kram

2008-10-06 @ 22:49:35
Postat av: Anonym

när skall du skaffa en mobil så att jag kan prata med dig.. saknar ju d..kramar emelie

2008-10-07 @ 11:44:34
URL: http://mittlivmittbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback