Fina minnen

Magnus förstår inte hur jag orkar spara på alla bilder och musikfiler.
Jag har faktist kvar musik på datorn som hängt med sedan ja var sisådär 13-14
På den tiden brände man in massa på skivor och lyssnade i stereon,
Och när jag fick min gamla skruttia Windows 98 i skåne la ja in allt där..
sedan hängde den datorn med i några år..
Nu har Magnus lagt in allt ifrån min dator (som stod nere något år.. den var så seg att de knappt gick att starta den)
iallafall, riktigt kul att se och rensa alla filer.. iofs var de nu ett tag sedan han fixade detta men ja hittar fortfarande
bilder jag blir förvånad över..
Men visst är de alltid lika kul att titta på samma bilder man sett femhundratrettioelva gånger innan?
och en dag ska ja få allt utskrivet till ett riktigt klassigt fotoalbum!
ja intressant inlägg, nej de jag skulle komma fram till är att ja vill komma tillbaka till denna dagen;


Tyvärr kunde den icke redigeras då datorn
fortfarande knasas så den fula ramen får hänga på..


Det är jag och Carro,
Jag förundras över min blick, jaja.. jag fyllde 18 år och det var min fest och
fan va kul vi hade egentligen.. visst blev de kaos i slutet när en spegel krossades
och vi tydligen inte städat upp ordentligt i lokalen då de spillts viiilt så man hörde hur
fötterna klistrades när man gick på golvet... nån spya på toaletten
(hm, vem var de nu? HAHAHA nån som läser här kanske?)
och så låg de väl lite för många fimpar utanför
och .. de låg i ett område där man inte ska gå omkring mitt i natten och skrika..
Hm, men fan va kul vi hade... jag var så himla glad :)
Och så himla borta.

Nä saknar verkligen partyna i skåne, de gamla härliga gänget :)
haha varje gång de skulle bli fest frågades de vilka som kom
"Dom vanliga" =)

Men man ska faktist gå på ett av mina favorit-ordspråk:

"Vi tänker sällan på vad vi har,
 men alltid på vad man saknar"


Och de är ju så att man minns nästan alltid det posetiva men glömmer det negativa
De är la tur man bloggar varje dag så man har koll ;P
Nähörröni nu skall jag lägga mig, skulle bli tidigt.. så gick det med det.
Nattinatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback