En sommarvecka,

Då vi bodde i Gränna i ett hus högt upp, minns jag,
där dom sålde fina stenar som var omålade till "stentroll"
En av dom dagarna åkte vi ut till Visingsö och åkte häst o vagn
fast för flera.. Ja minns även att vi gick upp i ett torn som var saatans högt
så jag nästan svimmade..
och att ja å brorsan bråkade (ovanligt va?) om sittplatserna tror jag..
Men i det stora hela är det verkligen en dag jag minns :)


1. Du för omkring ett år sedan
2. En dag du minns
3. En bild som väcker känslor
4. Någon du litar på till 100 %
5. Någon du saknar
6. Någon du älskar
7. Någon som betyder mycket
8. Någon du vill träffa
9. Någon du tycker är söt
10. Något som får dig att gråta
11. Dig själv nyligen
12. Dig själv för längesen
13. Dig själv som lyckligast
14. Den du alltid har roligt med

Kommentarer
Postat av: Heidi

Minns oxå denna dag! Det var fint! Ser du att jag biter på fingrarna redan där! =)

2008-10-26 @ 18:05:20
URL: http://livetenligtheidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback