droppen

Tjosan,
Jag har nu bestämt mig för att om jag inte får Aupair jobb där nere
(det är rätt stor chans att jag får)
men om inte, tänker jag ändå sluta på cafeét.
Under vissa omständigheter har jag nu övervägt detta rejält.
dock har jag då bestämt mig för att börja plugga på heltid
Jag ska först satsa på att få min gymnasiekompitens.
Men jag vet inte vad jag vill utbilda mig till efter, det har jag aldrig vetat.
Men nu vet ni iallafall.. idag var droppen och jag kände mig väldigt ledsen över
situationen.
Blir det att jag inte åker ska vi ändå flytta till nykroppa (magnus lägenhet)
då ja kommer plugga så kommer kostnaderna inte bli skyhöga.
Ja.. det var de.
bye


Kommentarer
Postat av: Maja

Får jag fråga vad som hände?

2008-10-03 @ 14:25:25
URL: http://lifebymaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback