Donering

Jag var inne på min favorit Marias blogg och läste ett inlägg..
jag har haft länge i tanken att om jag skulle dö av olycka eller nåt liknande
så skulle jag anmäla mig till donation då det är en självklarhet i mina ögon.
Kan man hjälpa världen med sin kropp så ser jag inget fel i det.
Jag har ju faktist redan bestämt mig att jag inte ska ligga på en kyrkogård
utan spridas ut i havet... men de var inte så intressant för er.
Man måste tänka på sånt.. även om man inte vill.

Vill du också donera efter din död? anmäl dig då HÄR
och sprid vidare informationen för det gör stor nytta,
får man inget veta, ja då vet man inget heller.

Nu ska jag vila.. har vart ett hektiskt dygn om man säger så ;P
puss&kram

Kommentarer
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

åh favorit? glad jag blir :D



och härligt att du också anmält dig, tycker jag alla borde göra.

2008-10-16 @ 09:51:45
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback