Dagens låt

Maria Mena - All this time



Sen har jag även tagit till mig av syrrans tips om Läckberg,
fast det blir på talbok ;p har redan hört lite å de verkar bra!



Lägenheten vi är intresserade av i Karlstad är en gemensam trea med en tjej,
men har precis pratat med henne och vi får även vardagsrummet som privat ;)
Detta verkar verkligen intressant :D
Ska bara prata med syon (ringt idag men hon hade inte tid..)
så ska ja mixa ihop en dag då vi kan åka till Karlstad på samma gång å se lägenheten!
Och vi behåller hem telefon & bredband.
Well, nu har jag suttit här och tittat som en galning på Bevvan ;P (haha tänkte - gamle bettan...)
superbra, äntligen börjar man känna igen vissa delar.. skönt att de inte bara e nya faces..
Bla. Kelly (Jennie Garth) & Brenda (Shannen Doherty) och ev. Dylan (Luke Perry)  =)
Och älskar verkligen kläderna dom bär upp!

Well, dax att käka!
pussokram

Kommentarer
Postat av: Syrran H

Hej hej! Jag läser oxå böckerna som talbok, det är det enda jag hinner nu för tiden! Jag lyssnar när jag städar och fixar eller när jag är ute och går! Snacka om att vara effektiv! Gunatt!

2008-10-07 @ 21:49:31
URL: http://livetenligtheidi.blogg.se/
Postat av: Helena .K.

Va kul att allt verkar lösa sig.Men har inte hängt mè riktigt,vad är det du vill läsa?? Må så gott.Kram,kram

2008-10-08 @ 09:17:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback