Ännu en underbar

God middag på er!
Helt slut efter dagens lunch då vi haft en beställning + lunchserveringen
mycket spring med andra ord :p

Träffa på älsklingen på vägen hem med en överraskning till mig..
fast ja fick inte öppna den förrän jag kom hem,
Och det var en vacker ros <3
sen sa han att han hade haft så brådis till jobbet igår så han glömde
gömma dikten som han skrev igår (den ja la in)
haha så han skulle ge mig rosen å dikten idag egentligen :p
hihi så ja sumpa hans överraskning ;P

Nu ska vi käka kinamat och bara ta de lugnt, för de är ju fredag =)
Vad har ni för roliga planer i helgen?

Kommentarer
Postat av: Heidi

HELU! Vad vi gör i helgen? Jag jobbar kvällen imorgon. Annars har vi bara myspys denna helg. Maja är ju här nu oxå! KRam

2008-10-24 @ 21:11:14
URL: http://[email protected]
Postat av: MH

Ok! Då får jag pröva den Ben & Jerrys glassen nästa gång ;)

2008-10-24 @ 22:36:17
URL: http://www.metrobloggen.se/mh

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback