Who is hot ;P

Woooho.. vad jag skratta när ja hitta detta klippet?
varför.. hm, Chad hatar foootoshoots :P
Well, utseendet spelar roll.. fast , när jag såg honom första gången
reflekterade jag inte så mycket över honom, (när han var lååånghårig)
Nu efter allt man sett hans talang citaterat
 "Vad tycker du om presidentvalet Chad?"
"Well im not likt that, Im an entertainer, thats what I love"
Och han är såå mycket mer än bara Lucas Scott :)
Sen älskar jag sättet han pratar när han pratar om sin familj,
hur stolt han är över sin pappa och sånt..

Jag har aldrig haft en sån här kändiskrusch , nästan med Leonardo DiCaprio
under Titanic-tiden, well back to reallity..

Hm, hålleräven  på att leta upp vad en Maracchino är, 
Maria drack en sådan i Italien och nu är jag nyfiken så de knakar :)
Fast, nu ska jag sova om ja ska orka gå på julbord i morgon!
Nattinatt 

Kommentarer
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

hihi söt du är som skrev om det i inlägget.

nej den är inte så stark, lite som en cappuccino med choklad i, riktiga ´chokladbitar på kanten också (inte allt men oftast) sjukt gott

2008-11-11 @ 09:09:35
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: ida

Ja se där ja;P

Tack så mycket, kul att höra:D

2008-11-11 @ 09:13:41
URL: http://idapersson.se
Postat av: maja

Jag ska på bio prämiär med röda matta du vet :D

2008-11-11 @ 20:40:46
URL: http://lifebymaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback