Utmanad!

Jag har blivit utmanad av min kusin Jasmine :)

Regler:
Länka den som har utmanat dig och sätt dessa regler på din blogg.
Berätta 7 saker om dig själv,både alldagliga och knäppa
Utmana 7 stycken du vill ska göra utmaningen i
slutet av detta inlägg genom att nämna deras namn och länka till dem

Jag spenderar timmar och åter timmar åt bloggläsande, jag ligger nog runt 100 bloggar på min bloggkoll.
   Men jag älskar det!
♦ Jag har testat alla sporter man kan tänka sig när jag vuxit upp, det jag fastnade för ordentligt var spinning,
   dock har jag tappat bort mig med träningen.. :p
♦ Jag och Heidi spelade Fiol när vi växte upp, min gamla lilla fiol ligger fortfarande hemma i edet :)
♦ Jag funderar på att ge ut en bok med mina dikter.. i framtiden :)
♦ Jag är sjukt fascinerad av min lillasysters röst och kan inte förstå att hon inte vill satsa till 100% med musiken.. men det är självklart hennes val, jag tycker bara de är synd då de finns så många andra som drömmer om en sån röst..
♦ Jag blir väldigt deprimerad på hösten, och tappar alltid gnistan just denna årstiden helt och hållet.
♦ Min högsta dröm just nu är att bara sticka iväg ett år jag och Magnus, och se världen.. att leva snålt som fan men leva som om varje sekund vore den siste! (men jag älskar Primus för mycket för att sätta han på foder..och vet inte hur han skulle hantera en vardag utan oss)

Jag utmanar ALLA som läser min blogg, Förutsagt att ni har blogg såklart.
(lämna en kommentar om ni åtar er utmaningen så jag vet att jag ska kika in!
fast de gör ja nog äändå ;P)


Kommentarer
Postat av: Jenny

haha, hoppas jag kanleva upp till förväntningarna :D haha!! Jag har bestämt att fixa design och sånt själv för det är så himla kul!! Men tänkte vänta nån vecka när allt har lugnat ner sig lite! Så du behöver inte göra en för bara någon vecka! men tack ändå!!

2008-11-06 @ 13:56:05
URL: http://yeahnysliv.blogg.se/
Postat av: Jenny

åhh nu togjag säkert den kommetaren från yeahnysliv:P måste lära mig att hålla sär bloggarna :D haha

2008-11-06 @ 13:57:12
URL: http://mynostalgia.blogg.se/
Postat av: maja

Vad jag saknar dina inlägg!!!

2008-11-06 @ 16:40:36
URL: http://lifebymaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback