than I can understand the you..



Har hämtat hem hela samlingen med Metallica,
Störtsa favoriten just nu är den ovanför, den lixom är ljuvlig i öronen.
Mina två andra favoriter är

Lite komiska anledningar också, hörde faktist båda under högstadiet..
resten förblir nog hemligt, det är nog bäst så.

Fredagen gick undan kvickt, var upp och tog domdär nedrans blodproven.. usch.
Sen blev de lite hanling och en kebabrulle med älskling :)
Stupade i säng när jag kom innanför dörren, vaknade & skulle se idol..
Kom till Anna sen fick ja pausa då Mellebelle ringde och ville ha hjälp med designen,
check out the result..
Sen småpillade jag på denna bloggen, säg vad tycker ni?

Nu ska jag kolla på idol klockan 02.12, har ju en så bra boxer så man kan spela in allt..
undrar hur Katrin sköter sig idag.. Hoppas de blir katastrofalt! :)

Kommentarer
Postat av: HannaEllenor Rättar sig själv...

Sorry känsliga tittare.. såg i efterhand hur hemsk videon är till DIE DIE MY DARLING är, de är ju musiken jag lyssnar på!

2008-11-01 @ 02:18:09
URL: http://hannaellenor.blogg.se/
Postat av: Heidi

Metallica äger!!!

2008-11-01 @ 16:36:43
URL: http://livetenligtheidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback