Tankar..

Vad gör jag om ett år?
Var bor vi om ett år?

de är väl dom tankarna som hänger med överallt.
Ja kommer vara mammaledig det vet ja ju :)
Men vi har inte fixat någon flytthjälp än usch. det är så mycket att tänka på.
jaja, vi får ta det som det kommer!

Vaknade av att halsen gör ont och näsan rinner, då var det dax för vinterförkylningen.
dumma Magnus som har smittat mig.
Och om exakt 15 vardagar slutar jag på caféet, sen är jag ledig
från 19 dec - 8 januari tror jag, vilken lyx!
men då kommer vi ju ha fullt upp med flytten och jul..
vi stannar nog hemma över julen ändå, har gjort inköpslista
till lägenheten och då stannar vi nog hemma.
Jag har inte ens köpt en enda julklapp, och med den ekonomin som är med
flytt och allt blir de nog inte många köpta.
Jag har en liten hållhake på Magnus nu så han skaffar
fast anställning innan barnet kommer.. har lite panik över hela den situationen.
jaja, nog pratat eller tänkt.. jag har ett extremt sug på Mcdonalds - Pommes och hamburgare...... mmm..
tror nog ja ska tjata lite på Magnus så han kör till Kristinehamn.. med den trasiga bilen.. och han som börjar jobba om en timme... nä då går ja ner till torg-grillen,
inte för de är samma sak.. men de dämpar suget iaf ;P

Jaja, nu ska ja fortsätta lyssna på Tyskungen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback