Sitter ensam med ett tänt ljus

och bara myser, eller snarare fokuserar.
Jag har hjälpt lillasyster med sin design ikväll,
och jag blev riktigt nöjd!
Jag fick helt fria händer, och två bilder.
Dum som jag var skapade jag min egen lila färg via fotot
och de finns ju inte i koder då hela sidan skulle bli just lila,
men fick bryta av med vitt helt enkelt :)

Jag lär mig bara mer och mer med dethär med design,
nu ska jag slänga ihop någon middag till karln som jobbat delat idag,
och invänta Majas reaktion på sidan ;P

Kommentarer
Postat av: Fredrik *Frisören

Vilka är dina favoriter i idol? Tycker Alice & Kevin är grymma...!

2008-11-01 @ 18:52:00
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback