Så typiskt!

Satt o titta på Idol igår och så åker Robin ut.. fan ja har inte vart så intresserad av honom
- förrutom igår! Så jag röstade faktist på han.
Men nä.. då ska svenska folket ha ut han.. jaja , ja tyckte han å Johan rockade igår :)

Var uppe sent inatt och kollade på nasa.com eller nåt sånt,
Magnus är helt galen med att följa en uppskjutningar så han har väl suttit och
stirrat på den där webcamen en vecka fram till inatt :)
Men de är jäkligt tufft å se när dom flyger upp!
Så blev en sen uppstigning, nu äta lite mat,
Magnus kör delat idag så han är bara hem en sväng
så vi ska dra ut på en skön promenad i solen..
den går la ner vilken sekund som helst :P
Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Heidi

Ja jag träffa Magnus på jobbet här nyss. Skönt om han får lite jobb?! Jo, den heter "Den hemlighetsfulla trädgården" det är jag säker på. Men som du skrev så heter den ju "The secret garden" på engelska så det är som vanligt någon svensk översättare som krånglat till det mer än vanligt. Jag tycker ju att trädgården är mer hemlig än hemlighetsfull..



Som det står nu så står det "Them is them" och det borde stå "They are they" Fast det låter inte helt rätt heller och det är nog för att uttrycket är väldigt svenskt och engelsmännen använder inte riktigt samma pronomen och så som svenskarna när de ska göra verser och sånt. Så egentligen borde det kanske stå "This is me. You are you. I am me." Ja, du fattar...? Puss

2008-11-15 @ 18:49:03
URL: http://livetenligtheidi.blogg.se/
Postat av: Jenny~tävling i bloggen

han har varit min favorit sen dag 1 :'(

2008-11-15 @ 19:57:07
URL: http://yeahnysliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback