Nu ni

har de hänt grejjor,
därav får det bli lite uppdatering!

Vi fick lägenheten! :D
Så den 1 januari flyttar vi in i en tvåa på 58 kvm :)
ska måla å fixa å dona å handla (semesterersättning är riktigt bra)
Vi kommer inte att bära ett skit denna flytten, ska anlita flyttfirma
har hittat en billig och bra, och de är sååå
skönt att slippa våra sammarlagda 50 trappsteg.
Den nya lägenheten känns även mycket tryggare då det är längst
ned, just nu har vi en utgång och ingen stege.
För mig och Magnus hade de nog inte vart ett problem om olyckan bröt sig loss,
men med Primus skulle det aldrig gå, hemska tanke!

Idag har vi haft ungefär 2*full matsal, samt bordsbeställning
vilket innebar spring och lyft så nu har jag ont i skadan igen..
jag avskyr när den ska påminna sig i olägliga stunder.
Ungefär som om någon stoppar in sina metallfingrar in i ryggraden och
ned längt baksidan benet ungefär till vaden, och vrider om.
Men sitter jag ned några minuter ger det sig en stund och återkommer ännu olägligare.
Och hur skulle det se ut om man satt ned på arbetstid?

Nu har jag även löst problemet med min design,
att låta någon annat ta tag i det med rätt fria händer,
ja kommer spara denna designen för den kämpade jag med en del :)
Linda kommer att göra den (alltså ett rikitgt proffs!)
Spännande!

Och idag föll den första snön, mysfaktor när man tittar ut!
Nu ska ja rota fram en bild som behövs till den nya designen,
vet ni, ja frågar er igen vilken ni tycker är snyggast av dessa..
för ja kan inte bestämma mig, och har inga nya naturbilder

1.

2. 

3. 

4. 

Vilken vinner ditt hjärta?

Kommentarer
Postat av: Heidi

Jag tycker alla bilder är vackra men bäst tycker jag nog om bild nr 2. =) Kul att ni fick lägenheten! Hur mycke får du i semesterersättning? Thomas ska oxå få sin snart!!! =) Då blir det shopping!!! Ovanligt att du ska bo på markplan! Vilket gatunummer är det? Jag jobbar ju uppe i de där området mycket. Kram

2008-11-19 @ 21:14:15
URL: http://livetenligtheidi.blogg.se/
Postat av: Helena.K.

Grattis till lägenheten! Va kul! Jag tycker bild 2 är finast.Kram,kram

2008-11-19 @ 22:31:28
Postat av: maja

alla! :D

2008-11-19 @ 23:30:05
URL: http://lifebymaja.blogg.se/
Postat av: Heidi

Färnebogården??? Där är jag typ varje dag när jag jobbar!!! Coolt! =) Undrar om det är samma ingång oxå! =) Vi har inte råd att åka ner nåt. Jag undrade om de inte kunde komma hit till nyår så kunde vi som vanligt fira vår "Johansson-jul" då. Men pappa vill inte åka. Synd för han har ju aldrig sett huset... =( Men det blir nog tillfälle till det också. Kramar

2008-11-20 @ 09:16:07
URL: http://livetenligtheidi.blogg.se/
Postat av: G I L R A E N

Spännande med ny design. :)

2008-11-22 @ 20:58:38
URL: http://gilraen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback