Min syster och jag,

gjorde en låt tillsammans när ja var lagom liten för att inte kunna engelska,
men de kunde Heidi (sen efter åren som gått har jag själv lagt till en del)

You know I love you
never leave you alone, no no
You know I miss you, never break your heart, no no
but if youre trying to , get away from me it will never do


I love you
I miss you
I know that you whant me
you know that i never give up


do you belive me?
I really hope you do, je je
I have been waiting, been waiting all my life je je
but if youre trying to get away from me, it will never do

,Wn im die, I really hope you will come, jeje
Becourse I love you, I love you with all my heart..

Ok.. engelska stav fel här o där, men hey ja ska ju börja plugga snart ändå :p
Jag tycker den är väldigt fin skriven :)

Jag är medlem på buddytv .. ja har ställt en fråga till Chad Michael Murray som kommer upp på
OTH- bloggen sen antagligen :) eller förhoppningsvis!
Jag gjorde ett quiz där om vilken karaktär jag passar bäst som resultatet?
Hm, jo han är nog lite som jag ändå.. fast jag tycker
själv ja är ganska lik Luke också :P iofs på ett annat test var ja det =)



One Tree Hill rockar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback