Måla fan på väggen,

Jag sitter och försöker smälta allt.
Varför måste jag bli ifrågasatt om jag är sjuk eller inte.
Jag endast konstaterar att symtomen stämmer mycket,
och att det vore skönt att få en förklaring till varför jag inte orkar hålla
ögonen öppna längre, och kanske detta förklarar en massa.
Men vet ni, jag är intet barn som ber föräldrarna att få vara hemma
jag är en vuxen människa som inte behöver bli i frågasatt.
Nä fan, de var ingen bra dag i första inlägget idag och
det är det inte nu heller ;P
Nu släpper vi det här och ja.. jag ska iallafall se One Tre Hill.


Kommentarer
Postat av: HannaEllenor

60+; Vad roligt att du kom in idag, jag blev smått chockad om man säger så :)

2008-11-21 @ 15:45:09
URL: http://hannaellenor.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag förstod det, du såg skräckslagen ut, ville bara presentera mej så att vi hälsar på varann när vi ses. Trevlig Helg på dej.

2008-11-21 @ 17:29:43
Postat av: HannaEllenor

60+; Haha Skräckslagen? :) Snarare chockad och stressad :p

Men de va kul å ses !

2008-11-21 @ 23:35:06
URL: http://hannaellenor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback