Lördag,

Morning morning!
Idag är jag på superbra humör,
vaknade nyss med en sån känsla att denna dagen ska bli bra!
Tar en sväng till Nykroppa o ut i skogen kanske?
Eftersom kassan är totalt tom blir de bakat bröd till frukost :)
De är den biten som jag mått dåligt över senaste dagarna,
Nu ska ja lyssna klart på boken, några minuter kvar :)

Usch har förresten haft sjukt sjuka drömmar inatt,
drömde att jag flög, som en hobby fast utan hjälp alls,
så skulle vi ut i världen jag och Primus..
vi hamna vid en sjö och där varnades det för vildsvin
men vi hann knappt blinka innan ett attackerade oss
så de bet tag i Primus och ja lyfte från marken för att skydda honom
men de hängde sig kvar och primus hängde i stypkopplet..
usch vilken jävla mardröm! Lixom att han skadar sig
och att jag flyger och tappar kontrollen i det och faller handlöst
(och jag är livrädd för höjder!)
Det slutar med att vi klarar oss iallafall och flyger hungriga vidare
ut över massa vatten och när vi når land är det som om allt är mörklagt,
man ser inget liv någostans.. och nu börjar krafterna ta slut.
Så hittar vi några urinvånare som sitter vid en brasa och är sociala..
det hela slutar med att dom säger "Men vi äter sånna som ni"
och flyger på oss...
sen vaknar jag, som tur är!
well.. intressant för er, nu vet ni att jag har sjuka drömmar!
Och jag tänker inte ens berätta vad jag drömde för hemskt igår.

Kommentarer
Postat av: Heidi

Usch vilken hemsk dröm!

2008-11-08 @ 16:32:51
URL: http://livetenligtheidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback