Life, thats life!

Du som liten.
1. Vad hette din första bästa vän? Sanna / Sebbe
2. Vad hette din första kärlek? Jonatan (dagis)
3. Vilken var din favorit rätt? Korv stroganoff
4. Vilken var din favorit färg? Blå tror jag
5. Vart bodde du? Krokstrand och Lilla Edet (man är väl inte liten när man är 16?)
6. Vad tyckte du var det bästa som hänt? När jag började dagis.. dessvärre vände det när jag började skolan.
7. Vad tyckte du var det värsta som hänt? Farfars avskedskram
8. Vad ville du bli när du blev stor? Känd.. Något ovanligt
9. Vem var din favorit? Pappa!
10. Vilket godis tyckte du bäst om? Persikor och chokladbollar

 

Du nu
1. Vad heter din bästa vän? Denise, Marielle, Emelie, Sandra  (2 från skåne 2 från edet! :)
2. Vad heter/hette din senaste kärlek? Magnus
3. Vilken är din favorit rätt? Plank-stek med duschessè
4. Vilken är din favorit färg? Svart
5. Vart bor du? Filipstad
6. Vad tycker du är det bästa som hänt? När jag fick flyga ur boet
7. Vad tycker du är det värsta som hänt? När jag fick se alla räkningar..... skämtåsido, De har hänt så mycket hemskt som sårat mig oerhört både folk som gått bort och som har mått dåligt så jag kan inte säga något specifikt.
8. Vad vill du bli? Ingen aning, RIK!
9. Vem är din favorit? Mina pojkar! och min familj!
10. Vilket godis tycker du bäst om? Persikor & Riesen ... CHOKLADBOLLAR!


haha xp


Kommentarer
Postat av: 60+

Grattis till nya sidan, grymt snygg!

2008-11-24 @ 10:37:57
Postat av: Anonym

Klart jag känner igen dig.. :D Vi kommer fira jul och nyår i skåne hos mamma o pappa.. Men efter nyår kanske vi kan ses.. :D Hade varit super kul.. :D:DD Pussss

2008-11-24 @ 11:17:52
URL: http://lobbban.blogg.se/
Postat av: Jenny

haha jaa jag har förstått det :D

Läcker bild :) Den sista asså :)

2008-11-24 @ 12:58:15
URL: http://yeahnysliv.blogg.se/
Postat av: HannaEllenor svarar;

60+; Tack! Jag gjorde den själv! :) Jenny; Hahaha.. :P Wasted yeah!

2008-11-24 @ 16:04:30
URL: http://hannaellenor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback