Lägenhet!

Jipps :)
Har nyss kommit hem och kunnat slappna av efter två intensiva dagar..
Går in på bloggkoll.. 150 olästa.
Well, done with that!

Igår var vi på Julbord på trav-restaurangen (mitt emot lövbergs lila arenan) i Karlstad.
Super mysigt, och uber god mat!
Dock käka jag inte så mycket, och chefen klagade att det ska minsann ätas när det är gratis!
Dom sprang väl en 4-5 ggr och hämta, jag nöjde mig med en kall, en varm & gotte :)
sen en julöl & en cappuccino där en expert stod och förklarade "Denna kaffe-maskinen gör underbart kaffe,
allt du behöver göra är att trycka på en knapp
" Och för en gångs skull blev jag intresserad,
För de var suuupergott :) 19.500 gick den på..

Sen somna jag som en stock i bilen på hemvägen, usch avskyr vägarna här uppe i skogarna om kvällarna,
närsomhelst kan de ploppa upp ett djur, kanske fick mig en ordentlig tankeställare när vi krockade med rådjuret förra året, innan dess har jag verkligen älskat höga farter och bus... men så fort folk gasar på nuförtiden rycker jag till och antingen håller fast mig som en idiot eller skriker.
Well, sen blev de one episode of One Tree Hill, Ohh kärlek till Leyton <3
Upp och jobba, Magnus körde 7-16 pass idag så vi sågs efter jobbet och åkte upp till
Bergslagstorget (heter det så?) och träffa en kille som hyr ut lägenheter där,
och det var två fräscha två:or , en med badkar och en utan.
Men annars var dom som kopior, och endast 500 kr dyrare! Det ni.. elen ingick & inflytt sker 1 januari.
Dock även om ja inte trivs så bra i denna vi har nu, så kommer ja verkligen sakna köket..
och att de är lite nyare här, men wtf de är stort och balkong o nedersta våningen.. de kan inte bli bättre för oss två.
Nu är jag hungrig, blev ett inlägg med mycket text , men de gillar ni eller?
Imorgon ska jag till skolan och välja kurser och sådant, tror ja kör på basämnerna första halvåret för att
sedan välja vad ja vill göra.. så ja kommer in i studerandet och får en insikt i vad jag vill..
ska höra om de finns möjligheter för att gå med på lektioner och inte bara välja på måfå
så de inte blir som med ängelholm = ta de jag känner till på hemma plan o mitt intresse,
för de var ju inte alls det jag hade föreställt mig.
Ha en bra kväll!


Kommentarer
Postat av: Heidi

Hej sis! Trevligt om ni hittat en lägenhet ni tycker om! =) Såg du i Veckonytt att det finns fullt med centrala ettor, tvåor, treor och fyror i Filipstad? Jag vet inte var eller vem som hade hand om dem men men... =) Kommer du på smyckesparty den 27/11 hemma hos mig? KL 18. Voe kul om du kunde! Gott det lät med julbord då! Vi ska äta det på bergmästaregården i år tänkte vi fast när vi har så mycke jultallrikar i kiosken blir man nästan lite trött på julmaten... =) Har ni någon julmat på caféet?? Ha det så bra! Kram

2008-11-12 @ 21:47:25
URL: http://livetenligtheidi.blogg.se/
Postat av: Jenny

hahaha, den sätter sig lätt på hjärnan den låten :D haha!!

2008-11-13 @ 12:41:49
URL: http://mynostalgia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback